dimarts, 23 de febrer del 2016

més Talalla

Al meu hotel hi ha dos alemanys que m'inviten a fer ioga a les sis del mati a la platja. Hi vaig i mirem com surt el sol.

Tornem a l'hotel a esmorzar, després ells se'n van a un altra poble  i jo torno a la platja a banyar-me.

Estic sola en una platja enorme, una mica massa...






Jugo amb les onades, dino i apareix la meva nova amiga holandesa...  xerrem i xerrem

passejo pel poble, sembla Hawaii



Hi ha unes casetes moníssimes





Aquests han fet un garatge pel tuc tuc



És molt normal veure la gent davant de casa sense fer re



Aquesta és la meva guest house, està tot plé de flors naturals per tot arreu però ells l'han omplert de flors de plàstic...



Aquestes noies tan maques m'acompanyen a mirar mooolts ocells blancs





De tornada em bec i menjo un coconut!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada