dimarts, 16 de febrer del 2016

més Colombo

M'he d'estar un altra dia a Colombo per esperar que em facin una extensió de la visa, i vaig a un parc a passeig.





a sota cada arbre hi ha una parella d'enamorats

A sota l'umbrel·la hi ha la guerra que us imagineu



























Hi ha un tancat amb cavalls





descobreixo una exposició de pintors del país al carrer.

L'home de la foto diu que es pintor, però no sé jo...

aquest pescadors són típics de Sri Lanka, pesquen enfilats a un pal.


això és pintura abstracta srilankesa


una cebra de colors

un pintor srilanquès naïf


Hi ha un concert de reggae al parc però el só és tan dolent que marxo


En aquest parc hi ha lavabo per nens i nenes


i per adults, per sort nets, no com a la Índia




Aquest arbre deu ser important, perquè està molt remarcat, però no puc saber perquè



Aquest noiet està empenyat en venir amb mi a Mirissa que és on vaig d'aquí una estona i en fer-me creure que semblo 45 anys...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada