dilluns, 29 de febrer del 2016

Goyambokka

L'Helena m'envia fotos de quan vam ser a Mirissa.




Vaig a la meva platja de Talalla i veig com els pescadors treuen les xarxes plenes de peixos enanos! pobrets!


Un nen pot anar en bici per la platja perquè la sorra es molt fina i està compacta.


M'enfilo a un bar a les altures des d'on veig la platja on em banyo.


jo a l'ombra


Des d'aqui veig noies srilanqueses amb nens a coll. Això és molt freqüent aquí. Jo crec que quan el meu fill va començar a caminar ja no el vaig portar més a coll. Aquí es veuen molts nens de 3 i 4 anys a coll.


Reserves d'alimentació.


M'inviten a un sopar de despedida d'un suiss, i el peix, que l'han fet embolicat amb plata directament sobre el foc, és el millor peix que he menjat a la meva vida.


Anem a un temple budista la meva amiga holandesa Cecilia i jo







Canvio de poble, estic a Goyambokka, tinc una guest house fastuosa




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada