diumenge, 21 de febrer del 2016

Adeu Mirissa

Ahir vaig anar a la secret beach, allunyada del centre i amb unes roques que protegeixen de la mala mar, un petit paradís.



A la tarda vaig a un temple budista on hi ha gent que no para de cantar. Són una mica pesats, els tinc al costat de l'hotel i no em deixen dormir.


els nens, sempre contents i apunt per que els fotografiis.


espelmes


Demano consell a l'amo de l'hotel per on anar a sopar. Em recomana el Palace Hotel , un hotel de luxe que donen un sopar molt bo i buffet lliure per 9 euros. Hi vaig. A l'hora de pagar em moro de riure perquè no entenen de cap manera que no tingui habitació a l'hotel. encara que és pot fer, ningú que no sigui de l'hotel hi va a sopar.

Esperant que siguin les set per anar a sopar des del jardí del Palace.



el jardí



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada