dimarts, 5 d’abril del 2016

dissabte: mercat

Avui és dissabte i hi ha mercat, em torno boja d'alegria amb tants colors!




Vermell!




Groc


 Groc perquè el toldo és de una roba groga




llimones verdes



Aquest home te unes balances molt boniques



els preus per la gent d'aquí i per mi son diferents, amb mi sempre volen fer més negoci



Els hi demano permís a tots per fer-lis la foto, i tots em diuen que sí contents




esbargínies


Hi ha venedors opulents i venedors humils, aquesta dona és una venedora humil



Aquestes fulles son molt especials, ells diuen que son una verdura medicinal que ho cura tot...



Aquí les xíndries son petitetes



Verd



Aquest home que sembla el George Moustakí vent fulles de tabac



ceràmica srilanquesa, molt bonica!



Aquests nois estan tranquils i relaxats



des de l'habitació veig un esquirol pujant palmera amunt



Em banyo en un raconet arrecerat de la gran platja que tinc davant de l'hotel





ara me'n vaig a fer surf en una altra platja


 

 torno a davant de casa per fer body surf










 el meu hotel




Al costat del meu hotel, els ocells estan aprop d'elles per que hi insectes a la vora?



després de dinar visito unes puntaires. Fan puntes al coixí com la meva àvia!





faig el meu blog rodejada dels amos de l'hotel, son una familia, la mare seu amb mi i els joves a la taula del costat, fa quasi un mes que hi soc i em tracten com de la familia


al capvespre descanso al jardí, la millor hora del dia



la portada d'un diari srilanquès, no s'enten re



el darrera, s'enten tot, venen neveres 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada