dimarts, 5 d’abril del 2016

Bundala park

Avui vaig a un parc on hi ha molts ocells, micos i cocodrils!


El primer que veig és un llargandaix dels d'aquí, que des de que sé que son carnívors no em fan cap gràcia


Aquests micos de cara negra només és poden veure a Sri Lanka, em comuniquen molt orgullosos els meus guies.


Veiem aquest àguila reial com es posa en aquest arbre


Per tot el parc hi ha cactus florits


En aquest llac hi ha una pau increïble. Els ocells estan tots quiets i a dintre  l'aigua hi ha cocodrils amb els ulls fora de l'aigua, també completament quiets. no és mou re, ni l'aire.


El parc amb arbres morts i arbres vius

Aquest cocodril dormia tranquil·lament a sota l'arbre, però el despertem i se'n va corrents a dintre de l'aigua.


el parc està al costat del mar


I veiem una tortuga nedant


El guia que és un noi molt amable em fa una foto


 i ara jo li demano que me'n faci una altra al costat d'aquests ossos enormes que no tinc ni idea de què deuen ser

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada