dissabte, 12 de març del 2016

Pescador

Estic en un hotel nou, això és el que veig des del balcó de la meva habitació, palmeres, mar i una vaca passejant per la platja...



Des del llit em miro les palmeres com es mouen, mai m'havia donat compte de que oscil·lessin tant.



Em menjo un plat de sea food nuddles després de fer surf



























  de tornada cap a casa veig una vaca passejant pel trencall



i un pescador que arrossega amb esforç la seva barça per la sorra, m'hi apropo per si vol la meva ajuda...



























i sí! es deixa ajudar per una dona i estrangera, deu ser un home savi..



Ara comença a preparar la barca per anar a pescar, primer de tot hi posa una llum que funciona amb una bateria..



després prepara les xarxes lligant-hi una pedra a cada extrem



Quan ho te tot a punt arriba un amic seu que l'ajuda a apropar la barca a l'aigua


i finalment es fica a l'aigua, que bonic tot!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada